Šiaulių centro poliklinikos kolektyvas nuoširdžiai dėkoja RIMI LIETUVA už dovanas.
2020 2 balandžio
Dėkojame už Jūsų Gerumą
2020 24 balandžio

Šiauliuose pradeda veikti karščiavimo klinika

2020-04-06

Nuo šiandien Šiauliuose pradeda veikti karščiavimo klinika. Į ją bus siunčiami viršutinių kvėpavimo takių infekcijos simptomų turintys, grupę nustatytų požymių atitinkantys pacientai, kuriems bus atliekami išsamesni tyrimai.

Karščiavimo klinika veikia viešojoje įstaigoje Šiaulių centro poliklinikoje (Vytauto g. 101, Šiauliai). Karščiavimo klinikos darbo laikas nustatomas atsižvelgiant į pacientų srautą.

Paslaugos karščiuojančiam pacientui teikimo tvarka karščiavimo klinikoje:

1. Pacientas skambina savo šeimos gydytojui telefonu, skelbiamu pirminės asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančios ASPĮ, prie kurios yra prisirašęs pacientas, interneto puslapyje.

2. Šeimos gydytojas įvertina, ar skambinantis pacientas atitinka kriterijus: pacientas yra 18–60 metų amžiaus, kurio kūno temperatūra kreipimosi į šeimos gydytoją dieną yra 37,8 ⁰C ir daugiau (iki karščiavimą mažinančių vaistinių preparatų vartojimo), turintis bent vieną iš toliau nurodytų viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomų: šaltkrėtį, kosulį, gerklės skausmą, pasunkėjusį kvėpavimą.

3. Šeimos gydytojas, įvertinęs, kad pacientas atitinka kriterijus, priima sprendimą dėl tikslingumo karščiuojantį pacientą siųsti į karščiavimo kliniką, užpildo Elektroninėje sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinėje sistemoje ir elektroniniu būdu pasirašo elektroninio siuntimo į karščiavimo kliniką formą E027 „Siuntimas konsultacijai, tyrimams, gydymui“.

4. Šeimos gydytojas karščiuojantį pacientą registruoja į karščiavimo kliniką karštosios linijos telefonu 1808. Registracijos metu nurodoma: Šiaulių centro poliklinikos karščiavimo klinika, paciento vardas, pavardė, asmens kodas, adresas, kontaktinis telefonas. Šeimos gydytojui užregistravus karščiuojantį pacientą į karščiavimo kliniką, karščiuojantis pacientas gauna trumpąją žinutę telefonu apie atvykimo į karščiavimo kliniką datą ir laiką.

5. Karščiuojantis pacientas nurodytu laiku turi atvykti į karščiavimo kliniką. Jį pasitinka karščiavimo klinikos koordinatorius, teikiantis tolimesnius nurodymus.

Asmenys, nepatenkantys į minėtą amžiaus grupę, tačiau jaučiantys išvardintus simptomus, turėtų kreiptis telefonu 112 arba 1808.

Gavusiems gydytojo siuntimą, tačiau neturintiems savo transporto priemonės, kuria galėtų saugiai atvykti į vietą, reikia skambinti numeriu 1863.

This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status